2008年1月12日 星期六

新x界傳動網

我︰「喂?」(平常的聲音)
男子︰「你好呀小姐,我地係新x界傳動網打黎既,而家我地有個優惠,xx蚊就有xxx分鐘,請問小姐你xxx分鐘夠唔夠用呢?」
我︰「er...唔使啦。」(低沉的聲音)
男子︰「哦好呀唔該晒小姐。」

--
喂喂!而家我好似女人咩?

4 則留言:

匿名 提到...

有時都幾...

Unknown 提到...

直逼林一峰 XDDDD

GeckoKid 提到...

林一峰好聽好多 <3

奧斯汀 提到...

ding: 這個我沒辦法改變。XD

alvin: 喂!楓葉國好玩嘛?幾時返黎我陪你玩。:D

蛤蚧: 而家你又知我唔好聽 =.="